Sunday, November 28, 2010

Friday Sketchers #130


Deze kaart is een combinatie van Friday Sketchers en de langlopende wedstrijd van de club Scrap & Stempel,
de laatste opdracht alweer .. ik vond het heel leuk om deze opdrachten mee te doen ;o)
De laatste opdracht was, maak een kaart maar je moet je eigen design papier maken. Ik heb op de
blauwe strook een Cuttlebug embossing mal gebruikt en op het witte strookje zit een Magnolia
ijsskristal gestempeld en die heb ik weer geembosd met embossing poeder, jammer dat je het niet zo
goed kan zien.

We moesten ook een bijpassende envelop maken en dat is deze geworden, simpel maar ik kon
niks beters verzinnen ...


De sketch die ik heb gebruikt is van Friday Sketchers en deze week heeft Jeanette hem gemaakt. Ik
ben wat later maar kon niet eerder de tijd vinden om hem te maken, maar ik moest hem van mezelf
alsnog maken, omdat het zo'n leuke sketch was *wink

Je kan 4 Digitale stempels winnen van Lauretta's Digital Stamps als je wint deze week en je de sketch
hebt gebruikt. Op de blog van Friday Sketchers vind je meer leuke voorbeelden met deze sketch en
natuurlijk op de blogs van


Bedank voor jullie bezoek en leuke berichtjes ;o)

Supplies
Stamps: Magnolia 'Christmas Tilda' sentiments from AmyR 'Merry & Bright'
Paper: Cardstock only
Accessories: Brads, Lace, Staples and Stickles
Tools: Magnolia Die, Marianne Creatable 'Finse Ster'
Color medium: Copic Markers B0000, B91, B93, E000, E21, E31, E35, E50, R20, W0, W1


Photobucket

10 comments:

  1. less is more, ik cind hem hartstikke mooi

    ReplyDelete
  2. supermooi !! zeker geslaagd !
    groetjes, martina
    x

    ReplyDelete
  3. She's so adorable Janneke!! I love the blues and snowflakes! :)

    ReplyDelete
  4. wat een lieffie zeg weer! helemaal compleeet!

    ReplyDelete
  5. schitterende kaart janneke, en je envelop ziet er heel mooi uit
    liefs lia

    ReplyDelete
  6. Dottig kaartje Janneke en mooi gedaan zo zonder designpapier. Je envelop vind ik ook lief, past perfect bij het kaartje, een echt setje.

    liefs Amanda

    ReplyDelete
  7. Wat een lief kaartje Janneke,zo lief die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    ReplyDelete
  8. Een hele leuke opdracht Janneke, je hebt je best gedaan. Het is een prachtig kaartje in hele mooie kleuren. Ook de envelop is erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    ReplyDelete
  9. gorgeous card Janneke
    I have left an award for you on my blog
    sarah x

    ReplyDelete
  10. Wat een schatje is dit geworden zeg! De kleuren zijn zo zacht en winters! Super! en die achtergronden zijn ook heel mooi!
    Gaaf dat je zo'n envelop erbij moest maken!
    Weer een beauty!
    Lieve groetjes
    Marion

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to visit my blog and leaving me a comment ;0)

Hugs, Janneke

Note: Only a member of this blog may post a comment.