Tuesday, December 4, 2012

MFT #100, Get Well Soon

 
Hallo allemaal, vandaag dit kaartje wat ik heb gemaakt voor Johanna. Zij heeft afgelopen weekend bij het voetballen haar kuitbeen gebroken en ik hoop dat ze een voorspoedig herstel heeft en dat ze snel weer ter been is. Hopelijk is het kaartje er inmiddels maar ik ben bang dat het er nog niet is. Maar ik moet het nu wel plaatsen op mijn blog anders ben ik te laat voor de wedstrijd waarmee ik met dit kaartje meedoe .. Johanna, ik hoop dat je hem snel hebt hoor en beterschap!
 
Ik heb de sketch van My favorite Things gebruikt en dit was #100. Een hele leuk sketch om te maken en als je in het album kijkt van deze sketch zie je heel veel verschillende kaartjes. Zo gaaf om te zien wat iedereen er dan weer van maakt. Ik heb de Pure Innocence stempel Best Medicine gebruikt en haar gekleurd met Copic markers. Het design papier komt uit de Gertie paperpad van My Minds Eye. De bloem is gemaakt met de Botanical Beauty Die Namics en de sentiment is gestempeld op de Sentiment Strips. In de rechterhoek heb ik de Rounder Banner Stax gebruikt.
 
Ik wens jullie een leuke dag!
 
I used this for my card
Image & Sentiment: © My Favorite Things Pure Innocence 'Best Medicine'
Papers: My Minds Eye 'Gertie' and Cardstock
Accessories: Brads and Stickles
Other: My Favorite Things Die Namics Sentiment Strips, Botanical Beauty and Rounded Banner Stax
Ink: Memento Black and Stamin' Up Chocolate Chip
Color Medium: Copics Markers E00, E11, E21, E44, E47, R22, R24, R27, W00, W1, W2, W4
 

5 comments:

  1. Good morning my friend! :) WOW!! This is so darling!! LOVE the fabulous colors and your papers with your layout!! HUGS

    ReplyDelete
  2. Wat een plaatje Janneke!
    Groetjes Nicolet

    ReplyDelete
  3. Leuk, leuk, leuk!!
    En wat een geweldige stempel, super!
    groetjes, Wilma

    ReplyDelete
  4. Wat een grappige kaart! Het jurkje van het meisje is leuk gedaan!

    Liefs Diny

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to visit my blog and leaving me a comment ;0)

Hugs, Janneke

Note: Only a member of this blog may post a comment.