Friday, April 1, 2011

GDT The TownScrapper and some sad news


Deze maand ben ik guest designer bij The TownScrapper een scrapwinkel in Ontario, Cananda. Elke vrijdag zal ik een kaartje plaatsen gemaakt als guest designer en je kan ze ook op de blog vinden. Phebe heeft mij deze digi gestuurd en deze stempel heet 'Puzzle Evan' gemaakt door Victoria Case. Een hele 'moelijke' stempel om iets mee te maken althans voor mij ... Maar ik vind de kaart wel mooi gelukt, jongenskaarten maken blijft moeilijk vind ik ;o)

En de blog van Friday Sketchers is vanaf vandaag gesloten ;-( Ik vind het heel jammer dat het zo is, ik had het zo naar mijn zin. Claudia wilde graag stoppen en alleen als design team lid doorgaan, en jammer genoeg wilde niemand de blog en het stokje van Claudia overnemen ... { A big hig for you Claudia, I will miss you and my dt teamies}

Thanks for stopping by and for your lovely comments ;o)

Supplies
Stamps: Victoria Case 'Puzzle Evan'  
Papers: Dream Street Papers 'Sam' and Cardstock
Accessories: Twine
Tools: Quickutz 'Star'
Color Medium: Prisma Color Pencils

3 comments:

  1. Ondanks dat het een lastige digi is is het kaartje wel stoer geworden!! Jammer dat de Friday sketches gestopt is, maar je blijft vast wel zulke leuke kaartjes maken in de tijd die nu over blijft.. :-)
    Groetjes Nicolet

    ReplyDelete
  2. ik vind het kaartje schitterend, Janneke! ik had gelezen over de Friday Sketchers, jammer dat de challenge is gestopt!
    groetjes, Alina

    ReplyDelete
  3. Hoi Janneke,

    Wat een prachtige jongens kaart zeg ;) mooi papier ook, met het blauw, groen en bruin :). Vind de printjes ook erg leuk en het touwtje erbij met de sterretjes sparkling!!!!!!

    Hugs
    Syl

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to visit my blog and leaving me a comment ;0)

Hugs, Janneke

Note: Only a member of this blog may post a comment.