Wednesday, December 22, 2010

All That Scraps Teddy Emma


Gisteren hadden Rinus en ik alle boodschappen al in huis gehaald want het zou vandaag gaan sneeuwen in
het noorden, nou hihi ik heb geen sneeuwvlok gezien. Jammer hoor want ik hou der wel van. Aniways
vanmorgen hebben we thuis de boel even op orde gebracht en vanmiddag heb ik heerlijk zitten freubelen.

Het stempeltje is van CC Designs uit de Sugarplums serie en deze heet Teddy Emma, vind je het geen
schatje? Ik heb haar gekleurd met mijn Prisma potloden en dat vind ik ook ontzettend leuk om te doen
naast mijn Copics ;o) Het tekstje is van AmyR Stamps en komt uit de Winter Sentiement set van vorig jaar.

Vrijdag hebben we bij Friday Sketchers een bloghop en op elke blog kan je wat winnen ... dus vergeet niet
te hoppen. Dat kan tot 31 december (ow dan ben ik jarig ;o)) En wie weet win jij wel een leuke prijs.

Bedankt voor jullie bezoek en lieve berichtjes.

Supplies
Papers: Marianne Design 'Old Fashioned Christmas' and Cardstock
Accessories: Brads, Button, Flowers and Stickles 'Stardust'
Color medium: Prisma Color Pencils

Photobucket

9 comments:

  1. Wat een schatje, en nu nog even tijd maken om te gaan blog hoppen, enne alvats een hele fijne verjaardag.
    Natuurlijk ook fijne feestdagen toegewenst.

    groetjes, Durvina

    ReplyDelete
  2. Wat een schattig meisje,mooie combinatie met het papier.

    groetjes Agnes

    ReplyDelete
  3. Oh this is adorable Janneke.
    luv
    Debby

    ReplyDelete
  4. HOi Janneke,

    Wat een bere mooie kaart zeg! Prachtig om te bekijken ;) vind het echt een plaatje! Ook een schatje van een stempel!

    Hugs
    Sylvia

    ReplyDelete
  5. WAt een leuke kaart en stempel :):)

    Gr Thea

    ReplyDelete
  6. very very sweet hun
    sending hugs and merry Christmas
    claudia

    ReplyDelete
  7. wat een schat van een kaartje. Fijne feestdagen toegewenst en een hele fijne verjaardag.

    gr annemarie en merit

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to visit my blog and leaving me a comment ;0)

Hugs, Janneke

Note: Only a member of this blog may post a comment.