Friday, December 31, 2010

All That Scraps Preview Day #3 & Friday Sketchers #135


Goedemorgen op deze laatste dag van 2010, de dag dat ik 40 jaar geleden ben geboren en dus vandaag
een feestje thuis heb. Ik ben al enorm verwend met kaartjes en cadeautjes en ik geniet ervan. Bedankt
allemaal voor de kaartjes en pressentjes, ik vind het super lief van jullie ;o)

Deze kaart is een combinatie van de preview van All That Scraps en de sketch van Inge op de Friday
Sketchers
blog. Vandaag laten we op de blog van ATS de nieuwe sentiment set zien van AmyR Stamps.
Deze set heet Critters Sentiments en in deze set vind je hele leuke tekstjes. Ik heb deze
gebruikt want die vond ik het leukste *wink Je kan op de blog meer leuke voorbeeldkaartje zien en
natuurlijk kan je ook deze set weer winnen als je een berichtje achterlaat.

De sketch van Inge is super, haar sketches zijn dat altijd vind ik, en ik ben der gek op. De sponser van
deze week is 7 Kids College Fund en je kan een cadeaubon winnen van $20 die je kan besteden in hun
online winkel. Je kan meer leuke voorbeeldkaarten zien op blogs van de design team leden

Claudia, Inge, Jacque, Jorunn & Tanja

Ik wens iedereen een heel goed uiteinde en een gelukkig nieuwjaar ;o) Ook bedankt voor alle
lieve berichtjes die jullie achterlieten afgelopen jaar op mijn blog, ik vind het ontzettend gaaf!

Supplies
Papers: 3 Bugs in a Rug 'Animal Crackers' and Cardstock
Tools: Sizzixs Star #2
Accessories: Brads
Color medium: Copics B91, B93, B95, E000, E21, E42, E43, E44, E51, E70, E74, E79, G40, G82,
Y23, YR00, YR02, YR18, W0, W1, W2
Photobucket

9 comments:

  1. super leuk kaartje.
    Fijne verjaardag!
    En Gelukkig Nieuwjaar!

    ReplyDelete
  2. Superleuke kaart en gefeliciteerde met je verjaardag!
    Een fijne jaarwisseling en een goed 2011.

    Groetjes Greet

    ReplyDelete
  3. It´s ssssoooo nice of you that you show us all your creations and give us such a lot of inspirations!
    Thank you and happy new year!
    Edith

    ReplyDelete
  4. AWW! This is just precious!! I love your pretty papers and layout girl!! TFS!! Wishing you a wonderful New Year friend!!HUGS

    ReplyDelete
  5. ''De kaart van de dag'', wat mij betreft, PRACHTIG!!!

    Lieve Janneke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wat een bijzondere dag voor je!

    Nogmaals fijne jaarwisseling en een gelukkig 2011!

    Liefs, Alina

    ReplyDelete
  6. Hoi janneke van harte gefeliciteerd meis met je verjaardag.
    Hopelijk heb je een leuke dag gehad en vanavond al dat vuurwerk voor je, zo byzonder :-)
    Je kaartje is schattig en toevallig heb ik van de week met het zelfde papier ook een kaartje gemaakt, maar niet zo schattig als die van jou.

    ReplyDelete
  7. Hoe schattig is dit, wat een superlief kaartje Janneke!

    Een heel gelukkig nieuwjaar, dat al je dromen maar vervuld mogen worden in 2011:-D

    ReplyDelete
  8. Hoi Janneke, ik wens je een fijn 2011 met veel creativiteit en natuurlijk een blakende gezondheid!
    Je kaartje is supper!! Ik hou ook wel van die tekst, die ga ik me ook aanschaffen, ai, weer erg voor mijn portemonee, zeker zo na de feestdagen ;)
    groetjes, Renilde

    ReplyDelete
  9. Absolutely gorgeous card! Just love boy cards and I love the stars! Your pics are amazing!

    x♥Tracey♥x...ƸӜƷ

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to visit my blog and leaving me a comment ;0)

Hugs, Janneke

Note: Only a member of this blog may post a comment.