Monday, September 27, 2010

Double Dutch Challenge #53


We hebben de komende twee weken bij de Double Dutch een sketch challenge, en dat is een van mijn favoriete challenges. Gewoon omdat ik ervan hou om sketches te gebruiken. De prijs voor deze
challenge is een scrapverrassing van Moon. We hebben ook een nieuw DT lid en dat is Karin.
Welkom Karin, leuk dat je ons team komt versterken.

Ik heb een stempel gebruikt van CC Designs die je kan krijgen bij All That Scraps, ook een favorietje
hoor ;o) De stempel komt van de Swiss Pixie serie en heet 'Halloween Birgitta'  Het tekstje is ook van
All That Scraps en komt van de set Autumn van AmyR Stamps. Het papier is van Rusty Pickle, zo
jammer dat het niet meer bestaat, ik vond zijn papier altijd super en Lance zelf is ook een cutie, echt
een knuffelbeer, heb eens een workshop bij hem gevolgd, lang geleden ;o) En het was top.

De winaar van de bloghop op mijn blog heb ik gekozen met Random Generator en dat is geworden

Everien

Gefeliciteerd en als je mij je adres even wilt mailen (die kan je bovenaan op mijn blog vinden,
bij de tabbladen) dan stuur ik het pakketje zo snel mogelijk op. Ik vond het super zoveel berichtjes
te krijgen van jullie ik heb ervan genoten om alles te lezen.

Bedankt voor jullie bezoek en jullie leuke berichtjes ;o)

Supplies
Paper: Rusty Pickle and Cardstock
Embellishment: Brads, Flowers, Scrappersfloss, Ribbon, Charm and Stickles
Tools: Quickuyz Die 'Circkle'
Color medium: Copic Markers  E51, E53, E71, E74, E79, E93, V93, V95, W0, W1,
W8, W9, W10


Photobucket

4 comments:

  1. Janneke, wat een warm welkom. Dank je wel!! Ik vind je kaartje heel mooi. Ik hou er wel van dat zwart met paars.

    Groetjes, Karin

    ReplyDelete
  2. Wat een mooi kaartje Janneke,hele mooie kleuren
    Groetjes Betty

    ReplyDelete
  3. Wat een leuk kaartje weer Janneke.
    Mooi dat paars,leuke test stempel ook.

    ReplyDelete
  4. Erg leuke kaart, mooi met die paarstinten.

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to visit my blog and leaving me a comment ;0)

Hugs, Janneke

Note: Only a member of this blog may post a comment.