Saturday, September 4, 2010

All That Scraps Preview Day #4


Vandaag heb ik voor jullie een kaart met een nieuwe Swiss Pixies stempel. Dit is Fall Hansel en hij zit
op een set pompoenen. Ik had hem eergisteren al gekleurd en zou de kaart gisteravond afmaken maar
Rinus trakteerde mij op een etentje ;o) Dus het kaartje heb ik net gemaakt.

Er zijn drie nieuw Swiss Pixies stempeltjes en je kan ze allemaal verkrijgen vanaf maandag 6 september
bij All That Scraps, je kan ook je link achterlaten in de post van vandaag en dan kan je deze stempeltjes
ook winnen. Meer leuke voorbeelden met deze stempels vind je op de All That Scraps blog.
Een hele fijne dag allemaal!

 

Supplies
Paper: Dream Street Papers and Cardstock
Embellishment: Brads, Scrappersfloss and Button
Tools: Quickutz Die 'Circkle'
Color medium: Copics BG72, BG75, BG78, G28, G29, E33, E34, E35, E42, E43, E44, E52, E53,
E57, E59, E93, YG67, YR15, YR16, YR18, W0, W1, W2

Photobucket

14 comments:

  1. oh janneke, your card is so funny and really lovely. your layout is so fab.
    have a nice weekend, my friend,
    big hugs, bea

    ReplyDelete
  2. schattige kaart janneke, leuke stempel met de pumpkins
    liefs Lia

    ReplyDelete
  3. Oooh, wat een leuk stoer kaartje!!
    Groetjes Nicolet

    ReplyDelete
  4. A gorgeous card Janneke. Great image and lovely papers
    Clairexx

    ReplyDelete
  5. Hallo janneke,

    Wat een schatje!

    groetjes, Jaimie

    ReplyDelete
  6. wat een leuke kaart Janneke.
    Ik kom de laatste tijd veel te weinig bij je op bezoek, maar als ik dan kom, dan heb ik lekker veel moois in 1 keer te zien!!

    gr irene

    ReplyDelete
  7. Loving these previews Janneke! This is wonderful!

    Hugs, Kelly

    ReplyDelete
  8. Wat een lief kaartje!
    Groetjes Petri

    ReplyDelete
  9. Een heel leuk herfstkaartje Janneke.
    Mooie kleuren en een super gaaf stempeltje.
    Groetjes van Jacqueline

    ReplyDelete
  10. wat een leuke kaartjes maak je zeg.
    Ik dacht nu moet ik echt eens kijken, ben ook meteen maar volger geworden en ze je zo even in mijn scraplijst.
    Ga nog even verder neuzen op je blog.

    Groetjes Miranda

    ReplyDelete
  11. HOi Janneke,

    Oooooooooooo wat vind ik deze ontzettend gaaf zeg :) prachtig dat je het jongetje op de pompoenetjes laat zitten. Schitterende lay out en heerlijk papier!!!!!!!!!

    Hugs
    Syl

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Ik vind deze wel zo lief, ben er helemaal verliefd op.

    ReplyDelete
  14. Ik ben gek op halloween helaas hier verder niemand. Prachtige kaarten joh

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to visit my blog and leaving me a comment ;0)

Hugs, Janneke

Note: Only a member of this blog may post a comment.