Friday, July 23, 2010

Friday Sketchers #112 Thanks



Ik wil iedereen bedanken die vorge week heeft meegedaan met de sketch die ik had gemaakt, wat
een prachtige kaarten ben ik tegen gekomen ;0)

Ik heb deze kaart gemaakt met de leuke sketch die Jeanette deze week heeft gemaakt voor Friday
Sketchers.
Het blijft zo gaaf om deze leuke sketchses te gebruiken die iedereen maakt en het zo
leuk om te zien wat een verschillende kaarten iedereen maakt met dezelfde sketch.

Als het goed valt deze kaart vandaag bij Aya op de mat, zij heeft voor mij deze stempel besteld, en
ik ben er zoooo blij mee, hartstikke bedankt ;0) Ik had deze stempel al eens van iemand over
gekocht maar daar was een stuk afgeknipt en tja daar was ik niet zo blij mee, vandaar ik nu
een andere heb besteld ;0)

Aniways ... De sponser van deze week is Simon Says Stamps en je kan een voucher van $ 25
winnen die je kan besteden in de winkel. Je kan de winkel --> hier <-- vinden, en
ik vind het een heerlijke winkel om even te sneupen.

Op de Friday Sketchers blog vind je de kaarten van het Design Team en op de blogs van

Aud, Carole, Claudia, Inge, Jeanette, Jacque en Tanja

vind je de details van de kaarten die ze deze week hebben gemaakt.

Bedankt voor jullie bezoek en jullie lieve berichtjes!

 

Supplies
Stamp: Magnolia 'Tilda På Sten' and sentiment from AmyR Stamps
Paper: Bo Bunny 'Peacock Lane' and Cardstock
Embellishment: Pearls, Ribbon and Scrappersfloss
Tools: Quikutz Die 'Cirkle' EK Succes Retro flower punches
Color medium: Copic Markers BG000, BG72, BG75, E51, E53, E93, G21, G24, V12,
V15, V17

Photobucket

14 comments:

  1. Jij bent de afgelopen week ook lekker bezig geweest Janneke! Leuke kaarten hoor. Ik moet nog even geduld hebben voor de schets want die staat er nog niet op. Wie weet doe ik weer mee.

    ReplyDelete
  2. schitterende kaart mooie stempel
    groetjes Lia

    ReplyDelete
  3. een gave kaart heb je gemaakt Janneke!! Leuke vrolijke kleuren gebruikt...SUPER!
    Groetjes Nicolet

    ReplyDelete
  4. Leuke kaart is dat geworden!!

    ReplyDelete
  5. wow janneke, your card is really funny and so fresh in colours. i loved that challenge sketch too.
    have a nice weekend.
    big hugs, bea

    ReplyDelete
  6. Helemaal geweldig Janneke, hij sprong er echt uit bij de voorbeelden op Friday Sketchers, maar had eerlijk gezegd niet gekeken welk voorbeeld van wie was haha. Doet me goed om te zien dat jij ook zo dol bent op die hele oude magnolia's. Soms scoor ik er ook nog wel eentje en niemand begrijpt mij .... snik, want "kale" wil niemand meer. Ik juist wel, want in die tijd ben ik tenslotte ook verliefd geraakt op die lekkere kale dikzakjes

    ReplyDelete
  7. Gorgeous card Janneke, wonderful sweet image.
    luv
    Debby

    ReplyDelete
  8. Een schattige kaart Janneke, en tsss wat een heiligschennis om zomaar een stukje van deze lieve stempel af te knippen. Hoe verzin je het!

    Fijn weekend,

    Inge xx

    ReplyDelete
  9. Super sweet card Janneke - and beautiful papers.
    Have a wonderful weekend my friend.
    Hugs
    Carole x

    ReplyDelete
  10. Janneke, this is such a delightful card...love those brilliant colors and papers!!! So cheerful and happy!! And that image just tickles me!! Such a cute, cute card, sweetie...Have a wonderful weekend...Big hugs..Jacque

    ReplyDelete
  11. prachtig kaartje, Janneke, mooie kleuren en super leuk stempeltje!
    groetjes, Alina

    ReplyDelete
  12. Wat een leuk kaartje weer Janneke. Een super schattig stempeltje en weer heel mooi papier!
    Groetjes van Jacqueline

    ReplyDelete
  13. HOi Janneke,

    O weer dat mooie papiertje :) ik vind het een heerlijke kaart en ja deze springt er weer uit he! Ik vind het helemaal top om te zien en ook de bloemetjes zijn weer heerlijk, dit keer met de pons. En dan een leuk rond tagje gemaakt. TOp!

    Hugs
    Syl

    ReplyDelete
  14. Your card is just gorgeous Janneke! I love the purple and green combo....I never think to use these together but it is stunning!
    Hugs Jeanette :)

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to visit my blog and leaving me a comment ;0)

Hugs, Janneke

Note: Only a member of this blog may post a comment.