Sunday, July 18, 2010

All That Scraps Digi release



Vanaf morgen zijn er een aantal nieuwe digstempels te krijgen bij All That Scraps, en dit is er eentje van.
Dit is Butterfly Birgitta en ik heb het afdrukje op DCP papier afgedrukt en toen ingekleurd met mijn Copics.
Het gaat heel goed alleen moet je wel eerst even kijken of jouw printer er wel geschikt voor is. Ik kan
gelijk beginnen met kleuren maar sommigen moeten ook een dag wachten. En ik vind het ook heel
handig dat je je eigen formaat kan gebruiken.

Het papier wat ik heb gebruikt komt uit de Card Art card kit en is deze maand heerlijk zomers met het
papier van Little Yellow Bicycle. Het randje van de afdruk heb ik gestempeld met een stempel van
Stempelglede en komt uit de Gunge collectie.

Vanaf morgen kan je nog meer voorbeelden zien op de blog van ATS en bij de DT leden, de links
vind je aan de linkerkant in mijn blogroll. Ik heb ook nog twee andere kaartjes en die zal ik jullie
morgen laten zien. Dan heb ik heerlijk dagje vrij en die ga ik lekker freubelend door brengen en alvast
beginnen met de review kaartjes voor Augustus. De previews beginnen volgende week woensdag al!

Een hele fijne dag en bedankt voor jullie bezoekje ;0)



Supplies
Paper: Little Yellow Bicycle and Cardstock
Embellishment: Flowers, Brads, Button and Scrappersfloss
Tools: Quickutz Die Leaves
Color medium: Copic Markers B93, B95, B97, BG10, E42, E43, E44, E51, E53, E93, G21, G24,
R24, R27, R29, Y32, Y35, YR16, W2, W3

Photobucket

10 comments:

  1. Wat een fleurig kaartje Janneke. Weer heel mooi en zo schattig!
    Groetjes van Jacqueline

    ReplyDelete
  2. Wat een vrolijk kaartje Janneke ... helemaal om blij van te worden en de stempel is zo schattig!!

    Groetjes van Christa

    ReplyDelete
  3. heerlijk zomers kaartje! De digi is erg schattig!

    groetjes,
    Annika

    ReplyDelete
  4. She's adorable Jannke, love her outfit!!

    ReplyDelete
  5. I love what you did with this image! And I love the bright colors too!
    Hugs, Edith

    ReplyDelete
  6. Wat een ontzettend leuk kaartje heb je weer gemaakt!!
    Groetjes Nicolet

    ReplyDelete
  7. Gorgeous card Janneke, wonderful cute image and papers.
    luv
    Debby

    ReplyDelete
  8. Oh wow Janneke, this is just amazing, what a stunning card :-)
    Hugs
    Carole x

    ReplyDelete
  9. Wat een heerlijk fris kaartje ! Vrolijke kleuren. Creatieve groetjes van Christa.

    ReplyDelete
  10. Wat een heerlijk fris kaartje ! Vrolijke kleuren. Creatieve groetjes van Christa.

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to visit my blog and leaving me a comment ;0)

Hugs, Janneke

Note: Only a member of this blog may post a comment.