Sunday, June 13, 2010

Leuke spulletjes gescoord ;0)

Vandaag was de laatste dag van de Crea Beurs in Rijswijk en daar ben ik even heen geweest. Ja echt
even want ik was er al snel door heen ... Ik vond dat er niet zoveel kramen stonden met spullen die ik
leuk vond, veel 3D en kralen dus die heb ik allemaal over geslagen. De winkels die ik wel leuk vind
waren er ook, en daar heb ik al deze leuke spulletjes gescoord *wink

Toen ik was uitgeshopt ben ik nog even naar mijn dinnetje Ingen in Almere gereden, we hadden elkaar
al veel te lang niet gezien ;0) en we moesten hoog nodig even bijkletsen! Het was gezellig Ing, jammer
dat je niet mee kon naar de beurs maar in de vakantie gaan we een dagje shoppen ;0)

7 comments:

  1. Hoi Janneke
    Leuke spulletjes.Veel plezier ermee.
    Je hebt een leuke blog.Als je zin hebt kun je bij mij een bezoekje brengen vinden we allemaal leuk toch?
    groetjes Mia

    ReplyDelete
  2. nogmaals leuke spulletje en jammer dta ik weinig tijd had om even met je te kletsen .Hopelijk heb ik de volgende keer iets meer tijd voor je .

    liefs miriam

    ReplyDelete
  3. leuke spullen allemaal, Janneke, veel plezier ermee!
    groetjes, Alina

    ReplyDelete
  4. Wat ben je leuk geslaagd!! Vond het ook niet echt geweldig, maar was toch een hoop geld kwijt!!hihihiSuper leuke spulletjes allemaal!!!!
    xxAngela

    ReplyDelete
  5. Zo leuk gescoord ben je nu failliet :-)
    Groetjes Agitte

    ReplyDelete
  6. I like the way you used the circles, squares and rectangles on Sketchers #106. I like the colors, too.

    ReplyDelete
  7. Het was echt weer even gezellig om je te zien :D

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to visit my blog and leaving me a comment ;0)

Hugs, Janneke

Note: Only a member of this blog may post a comment.