Wednesday, June 2, 2010

Honey Koelkast magneetjes

Ik zag laatst hele leuke koelkast magneetjes gemaakt door Grytsje en ik heb gevraagd hoe ze dat
had gedaan. Heel simpel om te maken en heel leuk voor op je koelkast ;0)

De afdrukjes heb ik ingekleurd met Copic Markers, daarna het afdrukje uitgeknipt, daarna door het
lamineer apperaat gehouden, het weer uitknippen en toen nog eens door het apperaat.
Ik heb er magneet tape achter geplakt, maar je kan er bv ook een sleutel hanger van maken.

De stempeltjes die ik heb gebruikt zijn Honey stempels gemaakt door Christine en vanaf maandag
7 juni verkrijgbaar bij de All That Scraps store. Wil je deze leuke stempeltjes winnen? Laat dan een
berichtje achter op de All That Scraps blog bij --> dit <-- bericht.

Dit is de achterkant van de afdruk magneetjes ;0)

Ik wens iedereen een hele fijne dag en bedankt voor jullie lieve berichtjes.


Supplies
Color medium: Copics Markers E42, E43, E44, E50, E51, E53,R21, R14, R17, R24,
B93, B95, B97

10 comments:

  1. hoi janneke ik vind ze helemaal geweldig een erg leuk idee.

    groetjes Ilonka

    ReplyDelete
  2. Leuk he zo'n magneetjes :)
    Maakte ik vroeger ook altijd,
    en is zo leuk en simpel te maken :)
    Groetjes Anneke

    ReplyDelete
  3. so cute Janneke! great idea!
    Pam Going Postal

    ReplyDelete
  4. Hoi Janneke,

    Wat een leuk idee en ze zijn geweldig geworden, wordt een vrolijke boel op de koelkast en vergeet je nooit meer iets want je moet wel kijken.
    Groetjes Aya

    ReplyDelete
  5. geweldig, Janneke, super leuk idee, ik zal het onthouden!
    groetjes, Alina

    ReplyDelete
  6. Dat heb je heel leuk gedaan janneke!
    Groetjes Nicolet

    ReplyDelete
  7. Wat een ontzettend leuk idee Janneke, die wil ik ook nog eens maken net als de sleutelhangers, maar het komt er steeds maar niet van. ;) Leuke stempels ook, dus ik heb mijn geluk maar geprobeerd en een berichtje achtergelaten bij Al that scraps. ;).

    Groetjes Rosalien

    ReplyDelete
  8. Hoi Janneke,
    Wat een leuke magneetjes zijn dat geworden. Hele leuke stempels.
    groetjes, Anke

    ReplyDelete
  9. Wow, wat een geweldig idee! Ik vind ze echt heel leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    ReplyDelete
  10. What a great idea Janneke, they are wonderful!

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to visit my blog and leaving me a comment ;0)

Hugs, Janneke

Note: Only a member of this blog may post a comment.