Sunday, May 30, 2010

Nieuwe look ;0)

Ik was al een paar dagen aan het kijken en op de achtergrond aan het veranderen
geweest maar ik kon er niet uitkomen.
Ik weet eigenlijk precies wat ik wil, maar zelf kan ik niet zo goed (lees helemaal niet) omgaan
met photoshop of paint shop pro.

Ik had deze header nog en heb hem er maar weer even opgezet. Als iemand mij kan uitleggen
hoe ik hem in het midden krijg dan is die tip zeer welkom ;0)

*edit ik ben er al achter ;0) heel simpel hihi maar je moet het even weten!

Vanavond zet ik mijn kerstkaartje voor de club er op, maar eerst even verder met de kaartjes
voor All That Scraps. Hier is vast een sneakje van de kerstkaart.

1 comment:

  1. Je blog ziet er weer heerlijk uit hoor Janneke, en verder heb ik er ook geen fluit verstand van.....

    x Amanda

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to visit my blog and leaving me a comment ;0)

Hugs, Janneke

Note: Only a member of this blog may post a comment.