Saturday, March 6, 2010

Magnolia {celebrate}


Afgelopen weekend was mijn schoonzusje Gea jarig. Ze hebben net een hele
grote verbouwing van hun woning achter de rug en omdat er nog wat nieuwe
spulletjes moeten komen hebben wij een cadeaukaart gegeven.

Omdat de cadeaukaart in een niet zo'n leuk hoesje zit heb ik die  'gesloopt' en
daarvan een nieuw hoesje gemaakt van cardstock ;0)

Het papier komt van Miekelotte, en ik heb het gekregen van Aya toen ik op
de beurs was in Hardenberg. En dat vond (en vind ik nog steeds) zo lief
van haar ;0) Het was heel gezellig Aya om met je gekletst te hebben.


Supplies

Stamp: Magnolia 'Blueberry Tilda' and sentiment from AmyR Stamps
Embellishment: Brads, Flowers, Button and Scrappersfloss
Color medium: Prisma Color pencil

4 comments:

  1. leuke kaarten heb je gemaakt Janneke !! gefeliciteerd met je nieuwe DT en met je schoonzus....

    diana x

    ReplyDelete
  2. Gefeliciteerd met je schoonzus Janneke en een prachtige kaart heb je gemaakt!

    liefs Amanda

    ReplyDelete
  3. Beautiiful card Janneke...Tilda is so sweet :) Gorgeous papers and colouring.
    Hugs
    Carole x

    ReplyDelete
  4. Gorgeous card Janneke! I love that Tilda and should ink her up myself!

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to visit my blog and leaving me a comment ;0)

Hugs, Janneke

Note: Only a member of this blog may post a comment.