Wednesday, March 17, 2010

DT Double Dutch Easter Eggstravaganza


Hier is mijn ei kaartje voor de Double Dutch Challenge blog. En deze keer werden we
uitgedaagd om een kaart te maken in de vorm van een ei .... Tja en mijn tekenkunsten
zijn niet zo super dus ik heb een ei vorm overgetrokken en het toen groter gemaakt
in PSP. Toen heb ik het uitgeknipt, en over getrokken op cardstock.

Deze challenge loopt tot en met zondag 28 maart om 18:00 uur. En je kan deze twee
weken een hele leuke Stamp Avie clear stamp en een pakje Prima bloemen winnen.

Op de blog van Double Dutch en op de blogs van de DT leden vind je hele mooie
kaarten in een eivorm.

Een hele fijne dag allemaal en bedankt voor alle lieve berichtjes die jullie achterlaten.

Supplies

Paper: Scribble Scrabble 'Ruth' and Cardstock
Embellishment: Pearls, Ribbon, Scrappersfloss, Safetypin and Stickles 'Stardust'
Tools: EK Succes Punches 'Retro Flowers'
Color medium: Prisma Color pencils

8 comments:

  1. Hoi Janneke,
    wat een super mooi ei heb je gemaakt!
    Groetjes Anneke

    ReplyDelete
  2. Wat 'n schattig ei heb je gemaakt, Janneke! Lief pbtje ook...;-)

    San x

    ReplyDelete
  3. geweldig, Janneke, mooi papier en leuk stempeltje!
    groetjes, Alina

    ReplyDelete
  4. Ik heb ook met mijn patroon lopen stoeien hoor. Ik hem hem maar vastgeplakt en uitgeknipt en dat ging perfect. Ik vind je eitje erg leuk!!

    ReplyDelete
  5. deze kaart is echt superlief!

    ReplyDelete
  6. Wat een leuk ei-kaartje, super en heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    ReplyDelete
  7. OOOoww wat een schattig paasei!! Erg vrolijk word je ervan!!
    Groetjes nicolet

    ReplyDelete
  8. Gaaf!!! Ik wil ook graag een paaskaart maken maar er komt op het moment weinig uit mijn handen :-(

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to visit my blog and leaving me a comment ;0)

Hugs, Janneke

Note: Only a member of this blog may post a comment.